Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Jesteśmy butikowym biurem podróży, które organizuje aktywne wyprawy w małych grupach. Jako Organizator Turystyki dla osób pełnych pasji do podróżowania, oferujemy doskonałą alternatywę dla tradycyjnych, masowych biur podróży.
1. Wypełnij i wyślij formularz znajdujący się na dole strony danej wyprawy.
2. Po przesłaniu formularza otrzymasz od nas umowę. Zapoznaj się z jej treścią i odeślij podpisany dokument drogą elektroniczną.
3. W ciągu 7 dni dokonaj płatności (I transza). Informacje na temat płatności otrzymasz wraz z umową na podany w formularzu adres e-mail.
1. W formularzu rezerwacyjnym w sekcji „Liczba osób” zaznacz 2.
2. Poniżej pojawi się dodatkowa sekcja „Dane pozostałych osób”. Wpisz tam imię, nazwisko i datę urodzenia drugiej i każdej następnej osoby (np. Anna Nowak 17.05.1992).
Po wysłaniu formularza rezerwacyjnego otrzymasz jedną umowę, na której będą widniały wszystkie osoby.
Dojazd na lotnisko w Polsce (Warszawa, Kraków, Katowice lub inne) odbywa się na własną rękę.
Natomiast transport z lotniska w miejscu docelowym (np. Denpasar na Bali) oraz powrót na lotnisko zapewniamy w ramach wyprawy – jest to wliczone w cenę.
W ciągu 24–48 godzin po wysłaniu formularza rezerwacyjnego.
Nasze wyprawy odbywają się w kameralnych grupach 8-10 osób, co sprzyja dobrej atmosferze i integracji. Wyprawa jest organizowana, gdy zbierze się minimum 5 uczestników.
Gdy na wyprawę zapisze się minimalna ilość uczestników wówczas wyprawa zostaje zatwierdzona, rozpoczynamy poszukiwanie idealnych biletów dla danego terminu wyprawy. W dalszej kolejności przesyłamy linki do zakupu biletów dla zapisanych uczestników wyprawy.
W razie problemów lub dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu!
Nie, nie ma takiej potrzeby! Na wyprawie towarzyszą Ci dwaj polscy przewodnicy, którzy płynnie mówią po angielsku i doskonale znają odwiedzane miejsca.
Nasze wyprawy nie wymagają doskonałej kondycji fizycznej, ale są aktywne i intensywne. Ze względu na ich charakter zapraszamy osoby od 12 roku życia, ponieważ mogą być zbyt wymagające dla młodszych dzieci.
Płatność za wyprawę jest podzielona na 3 transze:
I transza – przelew do 7 dni po dokonaniu rezerwacji (po podpisaniu umowy).
II transza – przelew do miesiąca przed wyprawą.
III transza – płatność w walucie obcej, gotówką na miejscu w dniu przylotu do miejsca rozpoczęcia wyprawy.
Jeśli zapisałaś/eś się na wyprawę ze "starymi" danymi, które w dniu wyprawy nie będą aktualne, koniecznie daj nam jak najszybciej znać. Napisz do nas na kontakt@zwiedzajazje.pl
W celu rezygnacji z wyjazdu skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila kontakt@zwiedzajazje.pl
Koszty rezygnacji zostaną obliczone, zgodnie z Ogólnymi warunkami uczestnictwa w imprezie turystycznej.
Podajemy kilka lotnisk, aby znaleźć najdogodniejsze cenowo i komfortowe połączenia. Kluczowe jest dla nas również, aby cała grupa przyleciała jednym samolotem, dlatego potrzebujemy elastyczności w wyborze idealnego połączenia.
Wszystkie dostępne terminy znajdziesz na naszej stronie internetowej w ofercie danej wyprawy.
O nowych terminach i kierunkach informujemy na naszym Facebooku i Instagramie – warto nas tam śledzić, aby być na bieżąco!
Tak, możesz dokupić atrakcje dodatkowe w dowolnym momencie po rezerwacji. Napisz do nas na kontakt@zwiedzajazje.pl, a postaramy się dodać Cię do wybranej atrakcji.
Pamiętaj jednak, że niektóre atrakcje wymagają rezerwacji z wyprzedzeniem, więc zapisy na ostatnią chwilę mogą nie być możliwe. Dodatkowo, jeśli wykupiłeś/-aś ubezpieczenie kosztów rezygnacji, nie obejmie ono atrakcji dokupionych po rezerwacji wyprawy.
Uczestników naszych wypraw ubezpieczamy w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Signal Iduna Polska TU S.A. Sumy ubezpieczenia (SU) podawane są w ofercie danego wyjazdu w sekcji "Cena zawiera". Istnieje możliwość dokupienia indywidualnie “ubezpieczenia kosztów rezygnacji”. Zakup tego ubezpieczenia dokonujemy zaraz po dokonaniu rezerwacji wyprawy.
Tak. Informacje na temat Ubezpieczenia kosztów rezygnacji otrzymasz od nas razem z umową o udział w imprezie turystycznej po przesłaniu formularza rezerwacyjnego. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji wynosi 5% ceny wyprawy (łącznie z atrakcjami dodatkowymi).
W tanich liniach lotniczych, aby zagwarantować sobie miejsca obok siebie, należy wykupić je za dodatkową opłatą podczas zakupu biletów.
Jeśli lot jest realizowany przez linie takie jak Emirates, Qatar Airways czy Turkish Airlines, wystarczy podejść do stanowiska odprawy biletowo-bagażowej (check-in) razem z osobą, obok której chcecie siedzieć, i poprosić o sąsiadujące miejsca.
Jeśli nie uda się otrzymać miejsc obok siebie, zawsze można spróbować zamienić się miejscami z innym pasażerem.
Ze względu na ochronę danych osobowych, przed wyprawą nie możemy udostępnić kontaktów do innych uczestników.
Jednak tuż przed wyjazdem tworzymy grupę (np. na WhatsAppie), do której dodajemy wszystkich uczestników – to świetna okazja, by się poznać i wymienić informacjami przed podróżą!

